Daisys vänner



När Daisy får en ny blöja så brukar hon prata  med sina vänner från Skottland, det är Fåret, Sjöodjuret och Höglandskon. Den första tiden tyckte inte Daisy om att få en ny blöja, men nu är det de bästa hon vet.

Idag blir Daisy 4 månader, tiden går fort... Det börjar bli dags för smakportioner, men vi får se när vi hinner med det. Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå...

Daisy's Friends
Daisy likes to talk to her friends from scotland whilst she is getting a clean nappy, the sheep, the loch ness monster and higland cow. She didnt like getting her nappy changed in the beginning but now it's her favourite pastime.

Daisy is 4 months-old today, time flys... It's time for her to start getting to taste real food now, we'll see when we have time., it'll be exciting to see how that goes.

Kommentarer
Postat av: Maria F på

2009-03-12 @ 00:12:58
Postat av: MariaF på PNT

Ett sånt där sjöodjur ska ju jag också ha ngnstans (nej, jag har inte varit i Skottland =(, jag har fått det i present) - men jag har nog inte sett det på en himla massa år. Smart idé att hänga upp en massa mjukisar så där. Stella har fått en massa självhäftande "monster" på väggarna vid skötbordet.



(PS. Vår blogg är inte uppdaterad sedan S började sova bra på nätterna...)

2009-03-12 @ 00:17:45
URL: http://nattvrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0